ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Asla - 21 februari 2011 19:00

Hej tänkte bara informera lite om oscars galan den kan bli sedd på kanal 9 för er som har den  från kl 23-05:00 på söndag den 27, Robert kommer att vara där med Reesee hans kollega från water for elephants. Om ni inte kan se den så kan ni se på reprisen på KANAL 5 på måndag kl:22-24 men jag ska sitta uppe och kolla på oscars galan eftersom jag har sportlov :D Men jag tror inte att jag kommer att ha en vaka eftersom jag inte tror att jag kommer att använda  datan så sent på kvällen men på www.robertpattinson.blogg.se så ska de ha en vaka med chatt och sånt för er som vill vara vakna och chatta med andra om vad ni tycker.       

Av Asla - 21 februari 2011 18:46

Hej igen nu är rubriken rätt för att jag ska nu lägga in trailern och några bilder jag vet att filmen är ganska barnslig men jag gillade den och jag tycker att den var väldigt rolig och bra gjord speciellt om man tittade på 3D man såg alla lyktorna komma emot en och det var väldigt roligt jag gillar alla speciellt Pascal  kameljonten (stavning??) och stekpannan (om den ändå var någon???) nu vet vi att stekpannor är bättre än vapen haha! :D


    


Av Asla - 21 februari 2011 11:26

Hej! Igår så såg jag tangled på 3D på bio och jag rekommenderar den verkligen om ni gillar disney för den här var verkligen jätte rolig :D aja min lektion börjar tror jag så jag ska göra en repris på detta inlägg på rasten.   




vill vara där......  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards