ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Asla - 25 januari 2011 12:00

Hej detta är ett tidsinställt inlägg som är precis efter vi har gjort vårt prov. Jag gjorde detta inlägg tidsinställt drf att jag inte vet om jag kmr att blogga eller inte. Men detta blir ett kort inlägg drf att jag bara vill hålla bloggen igång!

Ni ska få en video av en låt ;)




Jay smith idolvinnare: Dreaming people

Av Asla - 24 januari 2011 18:55

Hej! Idag så hade jag sovmorgon till kl:10:10 (som jag har varje måndag :D) Kl : 10 så gick jag till skolan. Först så hade vi spanska jag hatar det ämnet ( inte språket bara läraren :D). Efter det så gick vi till NO och han sa att vi sulle plugga om luft,vatten och jord för att sen ha prov på fredag vilket suuger  eftersom vi ska ha ett väldigt väldigt viktigt prov imorgon om väder och klimat på SO. Jag håller på att bli sinnesjuk . Jag har pluggat hela helgen till detta prov och pluggat idag sen kl: 4 tills precis nyss. Och sen så precis när jag trodde att jag skulle få ta det lugnt så kommer nästa prov med ännu mindre tid att plugga HJÄLP!  JAG KOMMER ATT FÅ IG!

Eftersom jag måste plugga mkt så kanske jag inte kmr att kunna blogga på onsdag eller torsdag men jag kmr blogga imorgon och på fredag!


Vi ses!

Kramizz!!!  /Asla

Av Asla - 23 januari 2011 17:43

Hej det var väldigt länge sen jag uppdaterade och det har varit därför att jag haft en massa prov,varit sjuk och inte orkat blogga helt enkelt. Men nu så lovar jag att det åtminstone blir ett inlägg per dag om inte det är en speciell orsak då jag inte bloggar. Det har hänt en massa grejer under den här tiden. Harry potter och dödsrelkerna kom på bio. Kommentera om er favorit scen/del av filmen. Den första officiella bilden av breaking dawn har kommit ut. Inspelningarna i Baton rouge i Lousiana (stavning???) har börjat. Det har spridits ut ett rykte att de kommer att ändra Breaking Dawn. Ryktet är att Bella och Edward kommer att dö i kriget mellan volturi,men Reneesmee kommer att överleva. Jag hoppas verkligen att de inte gör så eller vad tycker ni??? Det har också varit Golden Globe Awards. Robert presenterade priset för bästa utländska film och Danmark vann! Det är ju vårt grannland! Vi borde vara väldigt stolta    ! Robert hade på sig en navy blue suit och han var grymt handsome och söööt   !  Det här inlägget blev kortare drf att jag hade skrivit ett längre inlägg och precis då så bestämmer sig min dator att hänga och hela inlägget gick bort jag blev helt pissed off och pallade drf inte skriva inlägget igår igen.  Iallafall så  öpte jag the sims 3 på cdon idag den borde kma hem idag eller imorgon. Jag är väldigt glad  . Jag ska ladda ner edward cullens sim hahaha   .


Hejdå  Kramizz

          / Asla

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards