ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg under februari 2011

Av Asla - 28 februari 2011 14:53

Hej!

Jo jag satt och tittade på oscars galan igår kväll och väntade tålmodigt på "the twilght surprise" men jag blev grymt grymt grymt besviken för att det bara var en video av eclipse där de hade klippt scenen där edward säger "does'nt he own a shirt" till en låt och det var bara tråkigt inte alls roligt harry potter videon var mycket roligare Ball of light haha skit rolig :D

Det blev ingen oscar för helena bonham carter :(

Alice i underlandet fick 2 oscars the kings speech fick 4 och inception fick 5.

Årets manliga skådespelare blev Colin firth från kings speech, årets kvinnliga blev Natalie portman för black swan. Bästa film blev kikngs speech. Danmark vann en oscar för filmen In a better place tror jag den hette och Hämnden på svensk titel jag blev grymt överraskad först en golden globe och nu en oscar???

GO DENMARK!

Jag ska lägga upp bilder av harry potter videon och twilight videon enyoy!

Av Asla - 28 februari 2011 02:00

Hola!

Nu är det bara 30 minuter kvar till den riktiga galan och mitt sista inlägg för ikväll nu har det hänt något dåligt jag som längtade till denna kväll mår pyton just nu jag har huvudvärk ont i magen och mår skit men aja det går nog över :(

Resee har haft en intervju med de som intervjuar på red carpet och hon nämnde Robert och att hon älskar Water for elephants och när de frågade om de hadde på sig team edward tröjor nu så sa hon att hon faktiskt tror att hon måste vara team edward nu eftersom hon har jobbat med Robert och allt och haft en romantisk roll med honom ni fattar vad jag menar va????

Tjejen från Tru Grit som är 14 är nominerad och det är verkligen coolt lika gammal som jag haha det visar verkligen unga skådespelares möjligheter om hon vinner ska jag stolt säga till alla att en tjej i min ålder vann en oscar och att det finns möjligheter för precis alla :D

Klippen med Filip och fredrik äär väldigt roliga och kommentarerna äger det är väldigt underhållande :D Knappt en kvart kvar nu LÄNGTAR !

See ya tomoorow!

Asla!!!!

Av Asla - 27 februari 2011 23:39

Hej nu är det 20 min kvar till röda mattan och jag är taggad har precis druckit kaffe (jag hatar kaffe   )  för att hålla mig vaken. Såg precis att harry pottter är nominerad och jag håller tummarna! Kan inte vänta tills twilight överraskningen :D Jag ska göra ett till inlägg men sen blir det stopp tror jag eller vet inte kanske två till men de är korta kolla på www.robertpattinson.blogg.se jag tror de ska ha en vaka med chatt ha det bra nu smäller det !!!!!!!!!!!!!!!!1

Av Asla - 27 februari 2011 16:32

Hello!

Idag är det söndag den 27 Februari och det är äntligen dags

för the 83thrd academic awards. Haha idag har jag sovit mycket för att förbereda mig för ikväll jag vaknade halv 1 haha :D Jag är fullkomligt förberedd för denna kväll ♥♥♥ Det ända jag kan säga är att jag längtar till kl 23 ikväll och tiden har gått väldigt snabbt sedan jag vaknade och det är bara bra :D Jag har bestämt mig för att ha en vaka på bloggen men bara tills kl halv 2 precis innan galan börjar eftersom jag inte vill vara distraherad på självaste galan jag kommer blogga under the countdown och red carpet :D Jag kommer att meddela vinnarna av priserna imorgon när jag vaknar vilket troligt blir vid 3 på eftermiddagen eller mer haha :D 


Never say goodbye simply see it as a

I will se you later ! 

Av Asla - 26 februari 2011 19:17

Hej! Nu läste jag på en blogg at det hade stått fel i imdb och att Robert INTE ska vara på oscars galan och det är en grym besvikelse haha :D Men jag ska ändå kolla på galan för att jag vill se om det blir någon oscar för Johnny depp eller helena bonham carter haha :D Och jusste de hade meddelat att de hade en överraskning för oss twihards haha undra bad det är jag är VÄLDIGT nyfiken haha det ska bli kul med kommentarer från Filip och Fredrik i bakgrunden ckså haha och countdown och röda mattan haha längtar grymt mycket.......

Robert har adopterat en hund för att hålla honom sällskap, personligen tycker jag att det är fantastiskt därför att han räddade i stort sätt den lilla hundvalpen :D De skulle ha avlidat hunden om Robert inte adopterat hunden :D

Jag tycker så därför att jag älskar hundar och önskar att jag skulle ha en men det går tyvärr inte pga den lilla lägenheten som jag och min fanilj har och det stora ansvaret och att ingen i stort sätt är hemma för vi är nästan aldrig hemma skola eller jobb eller vara ute bara hemma en helgdag om inte någon är sjuk förstås haha :D Men gymt snällt av honom :D Idag så har jag varit i kista och köpte lite saker en topp från gina tricot och graffiti nagellack från kicks :D

      

Av Asla - 25 februari 2011 18:09

Hej jag satt och undra lite om vrf jag bara har fått vg eller vg+ på mina prov  jag menar jag vet att man ska vara stolt för sitt betyg och att det är bra men avsett vad jag pluggar och försöker så får jag bara vg sist så fick jag vg++ bara en mening till mvg och jag blev helt galen på vår lärare haha :D Men aja nu har jag lov :D Oj vad jag har längtat till detta lov ni anar inte efter skolan idag så kunde jag inte låta bli att le extra mycket och när jag kom hem min mamma undrade vrf jag var så glad haha :D Aja längtar väldigt mycket till oscars galan på söndag haha förutom att robert kommer att vara där så hoppas jag  att Johnny depp vinner för att han är nominerad haha Jag hejar också på helena bonham carter och Natalie Portman haha älskar helena (hon som spelar bellatrix) Hon kan både spela galen och söt på samma gång och hon har talang och en väldigt bra musik röst som Johnny depp har också alltså det var något speciellt med deras röster i Sweeney Todd den var bara helt sjukt bra och sorglig jag menar KOM IGEN! tänk er att vara inspärrad i ett fängelse i 15 år oskyldig hah Alan rickman spelar också domaren (han som spelar Snape) :DD ♥♥♥ älskar bara oscars galan kan knappt bärga mig haha :D

Av Asla - 24 februari 2011 20:09

Hej! Nu bloggar jag första inlägget med min nya laptop och det känns konstigt nu när man har vant sig med den stationära på ett tag men datan är grym :D

Nu när jag har laptopen så kan jag kanske ha en vaka på oscars galan inte med chatt men med inlägg om vad som händer vad tycker ni???? Om ni vill ha en vaka så kan ni kommentera och säga till :) Men som sagt det är kanske :P

Aja har inget mer att säga ska tipsa om the anagina show som ä väldigt roligt att titta på ( inget med twilight eller robert att göra!!) ni kan se den på www.svt.se/anagina den är rolig och den spelas varje torsdag kl :20 på internet jag ska iaf kolla nu dagens gäst är Peter Jihde haha han är roligt skön :D

Men ni kan också tipsa om vad ni vill veta och vilka sorts bilder/videos ni vill ha på bloggen så att jag vet haha :D


Hejdå!

Kramizzz

Asla

Av Asla - 24 februari 2011 13:39

Hej! Jag har nu äntligen fixat bloggdesignen det tog en evighet att få fram allt men haha resultatet blev bra :D Ni anar inte hur svårt det är att jobba med photoshop alltså 95 procent av alla gånger så blir det fel och du måste börja om haha :D Men sen så redigerar jag i www.photobucket.com och det blir lättare att fixa till det sista och skriva en snygg text haha :) Aja har varit sjuk idag och igår pga dåligt imunförsvar och jäkla idiotisk (ursäkta språket) typisk vinter förkylning haha nej det är inte all kul! haha. Jag undrar hur mnga av er läsare som hade erat sportlov förra veckan eller den här veckan? Kommentera och svara haha. Själv så har jag ju sportlov nästa vecka haha äntligen det känns som ett år sen senaste lovet haha :D  Jag ska se om det finns nya bilder och ska bjuuda på lite bilder nu haha enyoy :D


By the way so har det ryktats om att Christie Burkie ska spela tonårs Reneesmee men vi får se jag ska iallafall lägga upp en bild på henne haha jag tycker att hon passar jätte mkt :D

 

    Fanart bild ♥


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards