ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Asla - 25 mars 2011 19:39

Hola! Sitter just nu och lyssnar på pirates of the carribean the theme aso herregud vilken musik man rycks med vill bara stå upp och springa och larva mig (det skulle vara väldigt pinsamt!) det är därför att man vill röra sig och nynna med aja ska lägga in den och låta er svepas in i fighting mode som de gör i pirates of the caribbean :D


Av Asla - 25 mars 2011 16:57

Hola! Sorry för den dåliga updateringen har bara inte orkat att göra något alls. Men aja det avsnittet av simpsons där de imiterar twilight som jag trodde att de bara skulle visa i USA visade de typ nyss aso haha va rolig den va bästa va när edmund skulle suga blod från Homer alltså han ba OMG His blood is just kholestrial (kolestrol på svenska har ingen aning på hur man stavar så sorry) sen han blir tjock omg!!!!! Men idag blev jag superglad jag fick mitt allra första MVG i spanska av alla ämnen :D Jag hade 75,5 av 78 sjukt nöjd jag trodde aldrig att jag skulle få så bra omg :D Idag så hade vi So prov IGEN på grekland ooch den var ganska svår men ändå så tror jag på VG åtmindstone :D

Av Asla - 14 mars 2011 10:15

Hello again detta är ett tidsinställt blogginlägg och just nu ska jag vara i skolan och vi har spanska (jävlar!) men jag ska lägga upp en grym låt av One republic som heter All the right moves och den äger :D


Av Asla - 14 mars 2011 08:53

Efter att ha tittat på filmen Alice in wonderland så har jag också blivit besatt av sången Alice av Avril lavigne så jag ska lägga upp den den är grymt bra :D


Av Asla - 13 mars 2011 17:54

Hola de här bilderna är underbara bilder :D  Stockholm stads bibliotek hösten 2010,höll på att svimma så många bööcker :D

   Skogsvandringen som vi hade i höstas :D

    Den första snön,haha kommer ihåg att jag var "glad" haha :D

   

  Klass utflykten :D   

Och till slut Mallorca jullovet 2009/2010 haha vill tillbaka :D  

Av Asla - 13 mars 2011 17:43

Hello jag ska lägga in Eric saades låt popular och en bild och sen så ska jag göra ett till inlägg och några tidsinställda inlägg så att bloggen hålls igång även när jag inte bloggar :D




  

Av Asla - 13 mars 2011 13:59

Hello detta inlägg består av enbart nya bilder och förklaringar :D


    


Mitt "välorganiserade skåp med böcker,filmer,kort,prov mm.

Filmerna : Twilight,New moon, Eclipse,Harry Potter 3-6 och Remember Me.

Böckerna: Twilight saga på svenska och engelska,The host,Harry Potter,Vampire diaries,Tess of d'ubervilles,Michael jackson the whole story the true story,Twilight journals 1-4,New moon bellas's box,Wuthering heights (utsliten version) mm kan inte räkna ihop alla böcker haha för många :D


    

Filmerna Alice in wonderland och Sweeney Todd (två av mina favvo filmer :D)


See ya later

Kramizz

Asla

Av Asla - 12 mars 2011 21:54

Hej! Kolla nyss klart melodifestivalen och min favorit vann ingen annan än ERIC SAADE grymt bra var han hans låt är redan i min ipod :D Äntligen ett bra val !!!  Grymt schyyst Dusseldorf här kommer vi ses i tyskland vi ska klå de alla med POPULAR :D Grattis till Eric saade   <!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards