ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg under november 2010

Av Asla - 3 november 2010 12:41

Hej sorry för den låga uppdateringen har bara inte haft lust att blogga alls har pluggat as mycket därför att jag har haft extra prov den sista veckan men nu så harjag lov! Det har varit roligt på lovet igår så var jag ute med min kusin i stan. Men sen så har jag varit ganska sjuk också har tappat rösten jag är väldigt väldigt hes och jag har lite feber så jag måste ta det lugnt lite! Jag hoppas jag blir bättre så att jag kan njuta av lovet medans jag har lov det är ju väldigt mycket kvar till jullovet.  Angående min fanfic så hat jag börjat skriva på den men efersom den är så himla lång så kommer det ta lång tid alltså den är 26 sidor på papper nu ser jag hur mycket jag har skrivit jag har alltså inte haft något liv som man säger därför att jag fattar inte hur jag har orkat skriva! Men aja hejdå ska blogga senare under dagen! 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards