ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Asla - 10 februari 2011 19:05

Hej jag ska lägga in en frågesport typ som är frågor och jag ska svara på de :D

Inga konstigheter hahah :D



BRUKAR DU:

Gnälla: Ibland

Skrika: Inte ofta men det har hänt
Sova: Absolut my favourite thing to do haha
Ha ångest: Nej, eller inte ofta iaf.
Skada dig själv med flit: Nejnej!
Ta mediciner du inte borde ta: Nepp.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Det händer ibland men oftast bra fantasi drömmar
Klä dig i svart: Ja.
Gå till kyrkan: Nepp
Gå i skolan: Yes.
Ljuga: Kan Hända men undviker och är oftast ärlig
Hata folk: Haha ja ibland.
Lita på folk: Ja, men det beror på vem.

VEM:

Saknar du: Vet ej

Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Syster (konstig fråga?)
Vill du vara som: Vet ej?,Mig själv ibland haha
Fick du sms från senast: Kompis
Ringde dig senast: Mamma
HAR DU:

För många vänner: Alldeles lagom

Färgat håret: Nej
Egen dator: Jaa.
Bra självförtroende: Tror det men det kunde vara lite bättre
Kysst någon: Nej!
Varit kär: Nja vet inte
Lämnat landet: Japp.

HUR:

Går du:Väldigt försiktigt! Så att jag inte ramlar (jag är klumpig!)
Svarar du i telefonen: Hej! eller hallå
Mycket pengar har du: Inget, Pank
Ofta diskar du: Diskar ej har diskmaskin,gör det varje dag
Ofta städar du: Kanske en gång i veckan.
Många stör du dig på: Några stycken ibland
Ofta träffar du din familj: Varje dag!

TROR DU:

Att du kommer bli något: Säkert , men vet inte vad!!
På gud:Ja det gör jag
Att du kommer leva länge:Ja 350 år minst! Jag är ju odödlig hahaha
Av Asla - 10 februari 2011 18:45

Hej jag tänkte rekommendera en film som ni såklart hört om den heter The tourist och Angelina Jolie och Johnny Depp är med i den Johnny är min favorit skådespelare också fast jag gillar nog Johnny mer tror jag alltså typ han är ju en legend eller??? Men jag gillar inte alla hans filmer utan BARA Pirates of the carribean, Sweeney Todd,The tourist, Edward scissor hands mm..... Men jag gillar hans arbete speciellt som Jack Sparrow för att han är så rolig man kan inte låta bli att skratta haha iallafall så ska ni få bilder och trailer alldeles strax.....





    

Av Asla - 10 februari 2011 13:58

Hej det här är coraline's web:D


Av Asla - 10 februari 2011 13:44

Hej ! Jag skulle bara säga ursäkta om de korta inläggen det är så att på den första så hade jag bara 10 min rast sen fysik igen sen på den andra så skulle jag äta.... så nu så har jag slutat skolan lyxx eller????? För några dagar sen så såg jag nya bilder på Robert från en ny photoshoot så jag ska lägga up de som jag såg! Här nedan! Idag så såg vi Coraline's web på engelskan och jag tycker att den var bra och smått rolig för att vara en barnfilm jag ska lägga upp trailer och bilder på nästa inlägg (efter det här inlägget!)


    

Av Asla - 10 februari 2011 12:09

Hej ! Nu slutade jag lektionen och bloggar nu jaja jag slutar efter lunch YAY!



Av Asla - 10 februari 2011 11:34

Hej! Idag så hade vi bild istället för idrott och det var jätte roligt för att vi slapp åka skidor hahaha ! iallafall så har 9:orna natioinella prov och det gjorde så att vi missade sv och matte och fick ha dubbelt i NO men det är ju ganska roligt med fysik eller?????   haha måste dra rasten är slut ska blogga senare :D


Kramizz Asla

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards