ILOVE-RobertPattinson♥

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Asla - 26 oktober 2010 17:33

Hej alla läsare! Förlåt för den låga uppdateringen! Har bara inte orkat att blogga alls! I allafall så ska jag berätta vad jag har gjort! De senaste veckorna så har jag inte gjort något speciellt bara pluggat och gått till skolan. Idag så var vi på skogsutflykt med klassen och vi lagade mat ute och la upp en eld! Det var faktiskt jätte roligt inte så tråkigt som det låter!! Imorgon så ska jag som vanligt till skolan men sen så kl 2 så ska jag gå tidigare från skolan därför att jag har tandläkartid. Jo nyligen eller inte nyligen precis så har jag tänkt på att tona mitt hår. Alltså färga mitt hår men inte permanent. Mitt hår är typ svartbrunt och jag undrar om ni har några tips om vilken färg jag ska färga håret. Jag ska använda Herba Shine från Garnier men jag vet inte direkt vilken färg jag ska använda så kommentera och skriv vad ni tycker och vilken färg jag ska använda! Själv så har jag tänkt på kastanjebrunt eller askbrun eller mahogny brunt. Jag vill inte bli blondin utan jag vill fortfarande vara brunnett. Vad tycker ni???

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Du är min......

besöksräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tid!

Breaking dawn part 2

Water for elephants

Breaking Dawn part 1

MUSIC=ROCK♥

signatur

snö



bloggens värde haha


Ovido - Quiz & Flashcards